Go känsla

Jaha, då var den här helgen förbi. En helg närmare semestern, för visst börjar det suga i semestertarmen. Det har varit en underbar helg. Vänner och fint väder. Finns ingen bättre kombination. Kom på mig själv i lördags, hos brorsan, att känna en go känsla av att rent ut sagt ha det så jäkla bra. Jag har en underbar familj och vänner. Och det är det som räknas. Tack för att ni finns, familjen och alla mina vänner!!!

Det blev ingen köpemat i fredags. Lagade till basilika- och tomatkyckling gryta, men vi hade börjat fredagsmyset med att ses på Triumfglass och unna oss en STOR glass. Tre kulor. Och de är inte små! Jag tog smakerna pecanöt, pistage och choklad. Mums fillibabba!!! Men jag hade varit duktig innan och promenerat Sävedalen runt. Och det kommer ni väl ihåg vad det innebär. 

Senaste nytt från Gullhönan


Inköpt i fredags 13 april.

Jag var även inne i Sävedalens mysigaste tebutik. Hon som driver tebutiken heter Tina och är en urtrevlig kvinna som kan mycket om te. Det är lätt att prata bort en stund hos henne. Jag kom därifrån med två sorters röda teér (heter det så?): citron/lime och äpple/kanel/chili. Båda fick godkänt hemma.








"Det är egentligen lite läskigt att tänka på hur många nya människor man har runt sig varje dag, men som man liksom inte har tid att bli bekant med".
Anne-Cath Vestly (1920-)















Kommentarer
Postat av: Annelie

Hello Love, jag vill oxå till Gullhönan!!!
Har tänkt länge att köpa ett par stora turkosa örhänge till mina små.
Vi får gå dit när lönen kommit, Tusen Kramar :)

2007-04-17 @ 20:59:23
Postat av: Annelie

PS. Äppelkakan va FANTASTISK!

2007-04-17 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback