Lite besviken

Tack Sari och Jonas för en trevlig kväll.

Vi var på farsen "Otroligt het" igår och jag måste säga att jag blev lite besviken på föreställningen. Det var inte så att den var dålig, men den lyfte aldrig. Jag hade nog för höga förväntningar, tyvärr. Ja, ja det kan ju inte alltid bli bäst. Nu gäller det att ta nya tag och se fram emot nästa evenemang. Vi har en på gång. "Footloose" kommer till Storan i höst.

Jag kan rekommendera restaurang Tara´s som vi vi åt på innan "Otroligt het". Som förätt åt jag tsatsiki, Ludde åt en vetebulle av något slag och som huvudrätt åt vi båda kyckling på grillspett. Mums! Sonen var med. Han älskar kräftor. Han åt kräftor på en bädd av sallad. Det var de dyraste kräftorna på länge, för han åt kräftorna (6 st) och ingenting av salladen. Ja, ja...kan ju inte tvinga honom, men jag tror att han skulle blivit mer mätt på det Ludde och jag åt.

Vi ska till Skagen på Kristiflygare och nu har "göra vad man kan med Ullas gamla kropp" inletts. I torsdags var jag på fotvård. Helt fantastiskt underbart. Jag har bara gjort fotvård en gång tidigare och då satt jag upp under hela behandlingen. Vid det här tillfället låg jag ner. Slumrade till precis som jag brukar göra när jag får ansiktsbehandlingen. 

Idag ska jag till frissan. Färga håret. Jag brukar nuförtiden aldrig färga något extremt, vilket jag visserligen aldrig gjort för den delen, för jag vill bara fördjupa färgen jag redan har. Men, Kerstin, min frisör, vill nog gärna att jag har något rött för det brukar hon föreslå. Vi får väl se vad det blir idag. 

Annars händer det saker idag, men det får ni läsa en annan dag.

"Var du än går, så ta med dig hela ditt hjärta".
Konfucius  

Kommentarer
Postat av: Sari

Tack själva för en trevlig fredag! Vi promenerade ner för Avenyn innan vi åkte hem. Kul o titta på lite folk ;)
Ha en fortsatt skön Valborg...

Kramis!

2007-04-29 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback