40-års present

Igår fick jag min 40-års present från familjen. En cykel. En hederlig röd tantcykel med bred sadel och cykelkorg. Tack familjen! Jag ska hämta den på lördag, då den ska vara monterad och klar. Hoppas på ok väder eftersom den ska cyklas hem ifrån Backaplan.
 
Annars går livet sakta framåt. En dag i taget. Njuter av nuet. Är oerhört tacksam för allt jag har. Tänker mycket på min svägerska när jag gör olika saker. Till exempel så åt vi skaldjur igår med goda vänner från Bergum. Skaldjur var något svägerskan tyckte om och när jag köpte räkorna igår så kändes det lite jobbigt. Men Ludde sa att om hon levt hade hon först sagt: -"Va, ska ni äta skaldjur utan mig?", men sen hade hon i samma andetag sagt: - "Det är klart att ni ska äta skaldjur,det som är så gott".


Var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback