Ännu en som fyllt 40

Nu har ännu en av mina vänner, MarieLovice,  fyllt 40 år och överlevt. Vi överraskade henne natten mot lördag med presenter och champagne. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Jag köpte en behandling till henne på Hagabadet. Vi ska gå på Hagabadets duobehandling. I Hagabadets informationshäfte står det:  Under duobehandlingen är ni två personer i samma behandlingsrum och en terapeut tar hand om er växelvis. Vidare står det:  Ni får två behandlingar var. Kurbad med masserande jetstrålar samt inpackning med varma stenar där du under tiden får en ansiktsmask och ansiktsmassage. Mellan behandlingarna serveras ett uppfriskande glas juice. Visst låter det härligt? Längtar redan.


Mannen och jag såg en film igår. The break up med Jennifer Aniston och Vince Vaughn. Vi trodde nog att den skulle vara mer rolig, men... Det är ingen film jag skulle rekommendera. Jag ska på bio idag och se Rush Hour 3 med bl.a. Jackie Chan. Den hoppas jag är rolig. Den fick visserligen bara en fyr av GP:s rescensent (hur stavas det?), men det brukar ju betyda att den är kul. Jag och rescensenter brukar sällan ha samma åsikt.

 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback