Överlevt

Jag har nu jobbat i två hela dagar och överlevt. Om jag ska se positvit på det så betyder det två dagar närmare nästa års sommarsemester.

Min semester har varit bra. Jag ska inte klaga. Det som är skönt med semestern är att inte behöva ställa väckarklockan och behöva ge sig iväg en bestämd tid. Dagen blir som den blir.

Jag har läst flera böcker Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson, Fallet avslutat av Michael Connelly och Vinterstaden med Arnaldur Indridason och nu håller jag på med Pojke försvunnen av Anna Jansson. Jag kan varmt rekommendera alla.

Det som inte kommer ske i år (tror jag) är att jag kommer att bada. Jag är världens badkruka så det behöver vara ganska varmt innan jag vågar mig i. Jag vet... det finns fortfarande tid för sol och värme. Livet tar ju inte slut bara för att jobbet börjar. Har jag hört. 

Vi har varit iväg på HTH kök och lämnat mått och önskemål inför renoveringen av vårt nya kök och på måndag ska vi tillbaka och få ett förslag presenterat för oss. Känns spännande att få en arkitekts syn på hur köket kan se ut. 


Ha det bäst!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande med nytt kök!! Ska bli kul o se det nya köket när det kommit på plats...
Jag har också blivit en riktig badkruka på senare år. Det krävs en relativt behaglig temperatur om jag ska bada..hihi.
Kram!

2007-08-08 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback