Släggfinalen

Vill blogga, blogga, blogga... Hela tiden. Fast jag inte har något speciellt att skriva om. Men ändå har jag ett behov av att skriva, skriva, skriva....och läsa, läsa, läsa andras bloggar.

Det är inte klokt. Jag har titta på VM och släggfinalen...och jag tyckte den var riktigt spännande. Fattar nada? Men...säg det inte till någon.
 
Har varit på jobbet och skrivit min sjukrapportering. Det kommer inte bli någon rolig lön nästa månad. Har varit borta i nästan tre veckor. Det gäller att handla medan det finns pengar på kontot så på väg hem köpte jag ett par nya örhängen i min favoritaffär Gullhönan. Ett par enkla med svart pärla. Till begravningen imorgon.
 
Sonen kom hem och var LITE stressad. Över spanskan. Läraren hade kommit in och pratat spanska och sonen tyckte inte han förstod hälften. Nu sitter han på sitt rum och pluggar. Jag tror att han nu börjar inse hur mycket tid han kommer att behöva lägga ner om hans ambitioner att ha MVG i alla ämnen ska uppnås.

Min systerdotter började förskolan idag. Det hade gått bra. Ska bli spännande att få höra mer om inskolningen.  

Pussgurkor!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback