Tungt

Igår blev jag riktigt rädd. Jag kände mig helt jäkla utsliten efter jobbet och allt var bara tungt. Undrade om det var så här det var att börja arbeta igen. Då vill jag inte mer. Men... idag kändes allt lite lättare igen. Jag ringde t.om. mannen på väg hem för att berätta att om han ville kunde han bryta ihop idag för jag skulle inte göra det. Vi brukar turas om att bryta ihop.

En glad nyhet. Luddes systerdotter är gravid. I fjärde månaden. Hurra!!!

Annars är det varmt. Har lite svårt att sova på nätterna just nu, men det kanske i och för sig beror på att jag sover med... duntäcke.

Ser fram emot 25 augusti. Ska då gå på sommarfest som ett par goda vänner anordnar. Jag har hört att de bjudit ca 50 personer och alla får ta med sig en gäst, så mina vänner... det kan bli en STOR fest! Gud, vad kul. Hoppas på fint väder, för det ska vara picknick.



Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback