Varm i hjärtat

Nu har jag varit på jobbet. Det var härligt att träffa alla barnen. De har visst frågat efter mig. Blir varm i hjärtat. De undrade varför jag inte var där. Jag sa att en kompis dött och att jag var väldigt ledsen för det. Det fanns inget annat att säga för så är det ju. 

AnneLie: Muffinsarna (det såg konstigt ut. Hur skriver man muffins i plural?) var fantastiskt goda.

När jag kom hem stod det en bukett blommor och väntade. Tack, snälla Christina och Tom! Och när posten kom så fanns det ett brev från Sari, Jonas och Cornelia. Tack rara människor.

Ikväll ska här ätas taco. Mums! På vårt tacosbord finns det: sallad, tomat, gurka, majs, lök, äpple, riven ost, guacemole, paprika onion dip, fetaost, champinjoner, vitlöksklyftor, hårda tacoskal, tortilla, tacosås, vitlöksdressing, paprika. You name it, det tar aldrig slut. Höll på att glömma det viktigaste: köttfärsen.


Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback