Fredag. Igen!

Nu har ännu en arbetsvecka passerat. Är det så att tiden går fortare ju äldre man blir? Det känns i alla fall så. Nu gillar jag ju att arbetsveckan går fort, men det betyder att även helgen rusar i samma takt.

På tal om helgen. Hur ser den ut? Mycket vin blir det. Idag ska jag träffa tre tjejer från förskollärarutbildningen i Borås. Vi gick ut 2000 och har sedan dess turats om att träffas hos varandra fyra gånger/år. Vi dricker, äter och tjötar natten lång.

Imorgon är det fest hos ett par mycket goa tjejer. Då ska det firas både födelsedag (hurra!) och inflyttningsfest på samma gång. Festen har tema rosa. Har köpt tequila rose. Den är ju rosa, eller hur

3 bra saker som hänt idag.
Bussen kom i tid
Det var skottat på trottoarerna.
Jag köpte en blomma till mig själv. En solros. Den påminner om vad vi har att se fram emot. Sommaren.

Fick brev från Sveriges trafikskolors riksförbund. Det är inte klokt, men sonen fyller 16 i april och kan då börja övningsköra. Var det verkligen 16 år sen han föddes. Det härligaste är att jag känner mig inte 16 år äldre.

Ps. Klockan är 17.15 och det är fortfarande ljust ute. Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback