Lev nu. Livet går inte i repris

Vaknade imorse och hade ingen aning om att jag skulle bli en bloggare senare på kvällen. Känns spännande.

Jag chansade på att ta bussen till arbetet trots snöovädret som ställde till en hel del igår. Bussen var inte mer försenad än vanligt. Hurra! Det svåra var att ta sig från bussen till förskolan, där jag arbetar. Trottoarerna var INTE skottade Ja, ja det löste sig.

Efter arbetet gällde det att skynda sig hem för där väntade två underbara barn. Mina systersbarn, Emma 2 år och Filip 5 månader. Vi fick en mysig eftermiddag med mat och goa skratt. Emma har mycket att berätta. 

Nu när jag för första gången skrivit några rader på min blogg så inser jag att det inte är så lätt att skriva "dagbok" som andra kan läsa.
 
Cs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback