En vecka kvar

Shit, nu är det bara en vecka kvar. På årets semester. Och regnet det bara öser ner. Som så många dagar innan. Vilken jäkla tur att det blev en vecka sol och bad i Spanien. Jag bestämde mig tidigt att jag inte skulle låta vädret påverka mig negativt och jag tror nästan jag lyckats med det. Har försökt tänkt på att det som är bäst med semestern är att bara få vara ledig och ta dagen som den kommer.

Vårt kylskåp sjunger på sista versen. Nu är det på riktigt. Den orkar inte hålla kylan och det är inte bra. Det ser ut som om vi får köpa ett nytt innan själva köksrenoveringen startar. Vi har verkligen försökt komma till skott att ta tag i den, men efter vårt besök på IKEAs köksplaneringsavdelning tappade vi lusten. Vi hade högre förväntningar på hjälpen än vad de erbjöd. Men... igår var vi på HTHs köksutställning och träffade på duktiga försäljare så nu ska vi bli kontaktade nästa vecka för att boka in ett möte där de kommer med förslag hur vårt blivande kök kan tänkas se ut med deras produkter. När vi gick runt på köksutställningen fastnade vi speciellt för ett kök båda två. Det bådar gott inför en fortsatt planering. Fortsättning följer. 


Fortsätt njut av livet och lledigheten  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback