Grattis!

Mamma Sari och pappa Jonas. Grattis till er dotter!!!! Hurra! Längtar efter att få träffa er och henne. 

Mera om Spanien. När vi skulle checka in på Landvetter var det inga problem, fast vi hade lite övervikt. Men... incheckningen på väg hem var inte lika kul. Vi fick en nitisk kontrollant, som exakt ville veta vems väska som var vems. Jag hade en övervikt på 8 kilo och det hade inneburit en extra kostnad på 640 kr (8 euro/kilo) om hon inte till slut hade sagt att det var ok i alla fall. Det var som om hon ville skrämmas lite. Och lite läskigt var det. Det komiska med min övervikt var ju att jag inte köpt speciellt mycket i Spanien utan det var alla kläder och saker hemifrån som vägde. Nästa gång ska jag packa i en liten väska, för jag använde inte mycket av det som jag packade ner. 

AnneLie som fyllde 40 i juni blev firad ännu en gång i Spanien. Tina hade köpt Sverige t-shirtar till oss alla där hon skrivit respektives namn på framsidan och på baksidan "Grattis AnneLie 40 år" förutom på AnneLies framsida där det stod "40 år" och på baksidan där det stod "Det är jag som är AnneLie" Vi hade de här t-shirtarna på oss första kvällen när vi åt på "Svensken vid hörnet". Det roliga var att när vi kom ut från restaurangen satt där ett gäng svenskar som hurrade och sjöng på AnneLie.


Härligt att det fortfarande är semester.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Älskade vän! de va inte du som stod för all övervikt själv, utav de 8 kg va ju 5 mina!!!!
du hade bara 3 kg övervikt!!! :)
LingLingLingLingLingLingLing.............
Puuuusssssss!!!!!

2007-07-19 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback