25 år sedan

För 25 år sedan blev Ludde och jag tillsammans. Hurra för oss!!! Vi hade varit på Liseberg och på vägen hem i bilen frågade Ludde -"Får man bara hålla om dig på Enterprise?" Och från stunden svävade jag på små moln. Vissa dagar tvivlade jag på att vi var ihop, men MarieLovice fanns alltid i närheten och peppade. För det var klart att vi var ihop. När Ludde åkte in i lumpen räknade vi dagar och timmar innan han kom hem igen. Ja, den kärleken har bestått och ingen är gladare än jag. Puss på dig, min älskling!

image7

Idag ska vi hem till landet. För det är även andra kärlekar som bestått. MarieLovice och Staffan firar 20-årig bröllopsdag idag. Hura, hurra, hurra, hurra!!! Det är otroligt vad tiden gått och ändå känns det som om den stått stilla.

Ha en lugn nationaldag!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fantastiskt! 25 år. Det är ju nästan lika länge som jag är gammal. :) Och visst är det roligt att tänka tillbaka på de där små första grejerna man gjorde tillsammans. Och sen fick ni ju en fantastisk grabb ihop också...!!
Ta hand om er i somarvärmen!
Kram, Jonas.

2007-06-08 @ 07:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback