Åh, vad det känns bra

Jag går här i lägenheten och lyssnar och sjunger till schlagerlåter. Åh, vad det känns bra. Jag fick så mycket energi att jag inte ens kunde ligga kvar i sängen och läsa utan var tvungen att göra något. Jag bakade en fantastiskt god sockerkaka (har misslyckats med de två senaste) och 30 kanelbullar. Jag har en kompis på landet som skulle tycka att det nästa inte vore någon idé att ta fram hushållsapparaten för "bara" 30 kanelbullar. När hon bakar är det aldrig mindre än 100 stycken. Ja, ja det är tur att vi alla är olika.
 
Skickade ett mess till sonen idag: Hoppas allt är bra. Vi hör att det regnar mycket i England. Det gör det här med. Har väntat på dig på MSN, men det blir väl till helgen. Han svarade: Ledsen, varit mycket aktiviteter så jag har inte kunnat använda internet. Men till helgen har jag nog tid. 


Jag går i väntans tider...Nu blir ni allt nyfikna. Vad kan det vara? Är jag gravid? Neejj! Syrran Sari och hennes Jonas bäbis är beräknad till idag. Ska bli med en bäbis i familjen igen. 

"Schlager rules" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback