Ännu en dag i mitt liv har passerat.

Var på bio igår. "Pirates of the Carribian". Den var väl inte min typ av film. Tyckte redan efter 10 minuter att nu vore det nog, men jag orkade hålla mig vaken hela filmen, även om det var lite kritiskt ibland. Det borde jag ha en klapp på axeln för, fast det är klart ... Tina, som satt bredvid mig, hjälpte mig genom att nypa mig ibland. Tack Tina!

Idag har jag som vanligt varit på jobbet. Det var en relativt lugn dag. Vi har börjat med överskolningen av de barn som ska börja på äldrebarnsavdelningen till hösten. Det är alltid lika spännande med inskolningar. Man behöver anstränga sig lite extra för att de nya barnen ska känna sig välkomna. Men samtidigt innebär det att man blir lite mer trött. När jag kom hem lagade jag middag. Stekta köttbullar och prinskorv med stuvade makaroner. Prinskorv är min favorit och stuvade makaroner är Luddes favorit. Simon håller sig till köttbullarna. Simon tittade på makaronerna och började le för han trodde att det var "vanliga", men icke sa Nicke. Fullkornspasta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback