På söndag åker sonen på språkresa

Nu är det inte många dagar kvar. På söndag åker sonen på språkresa och är borta tre veckor. Han verkar ha mer koll på läget än vad jag har. Och det är väl så det ska vara eftersom det är han och inte jag som ska iväg på resa. Min tid kommer. Spanienresan i juli. Simon kommer hem två dagar innan jag ska iväg. Skönt att hinna säga hej till honom. Han var på stan idag och köpte presenter till sin värdfamilj. Det är inget man måste göra, men det är en fin gest. Familjen han ska bo hos består av en mamma, pappa och tre barn.

I helgen går AnneLies 40 års fest av stapeln. Hon har grejat och fixat i flera veckor. Hoppas det blir ok väder. De har lovat regn, men idag har det varit  fint så jag hoppas på det imorgon med.

Livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback