Sonen går ut nian

Sonen går ut nian idag. Hur gammal gör inte det mig? Men, om några månader börjar mitt liv, har jag hört. Det är många som påstår att  livet börjar vid 40. Fast egentligen pågår väl livet här och nu, som Sanna N sjunger i sin schlagerdänga. Ja, nian... Det var tider det, när jag själv slutade nian. Kommer ihåg att det var mycket tårar. Trivdes så jäkla bra med min klass och ville inte att det skulle ta slut. Jag har fortfarande kontakt med en från den klassen. Min bästa MarieLovice. Du vet allt och lite till om mig. Puss på dig! Vi har vetat om varandra från lekskoletiden, men det var i sjuan det blev vi på riktigt.

Jag har förstått att inte alla nior låter sina föräldrar vara med på avslutningsdagen, men både Ludde och jag har tillåtelse att delta i Simons, så vi tagit semester. Skönt med en xtra ledig dag. Efter avslutningen ska vi plocka upp Emelie och så ska vi vidare ut och äta lunch. Fira dagen på ett av Simons favoritställen, George du Val. Han älskar deras räktoasts.

Kram alla vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback