Dagen efter

The Ark 248 p, Andreas Johnsson 189 p och Måns Zelmerlöw 171 p. Enligt Johan Rylander, musikkrönikör på GP, kommer The Ark även att vinna i Helsingfors 12 maj Mycket talar för att historien upprepar sig i Helsingfors i maj. Jag har lyssnat igenom majoriteten av de andra bidragen och The Ark är exakt lika bäst även i den konkurrensen. Det låter betryggande. Det gäller bara att inte ha för höga förväntningar för ibland infrias inte förväntningarna. Men det som talar för The Ark är redan ett stort namn i musikvärlden och det kan man inte bortse ifrån. Heja The Ark!!!!  Det komiska är att jag egentligen inte är ett fan av The Ark, men just den här låten har något visst över sig.

Har fortfarande feber och en molande huvuvärk som inte vill gå över. Orkar läsa, titta på tv och surfa kortare stunder. Upplever att tiden ändå går fort, men det har väl att göra med att jag slumrar med jämna mellanrum. Jag tycker om att vila och sova och det har jag verkligen gjort sen i torsdags. Nackdelen är att ingenting annat blir gjort.

Igår sken solen ett tag. Härligt!!!

Men...

...då inser jag att det snart är dags för storstädning för solen är obarmhärtig mot skitiga fönster och damm som virvlar runt både här och där. 

Kramiz

  

Kommentarer
Postat av: Sari

Hoppas du är på bättringsvägen Ulla. Som du läste så blev ju Jonas också dålig i fredags...trots detta satte han sig i bilen i morse för att köra ca 55 mil. Strongt säger jag bara! Ja, The Ark vann. Helt ok. Men jag är lite less på att media redan innan finalen i princip "avslöjar" vem som vinner. Jag vet..mycket kan hända, men det tar udden av själva tävlingen :(. Idag hade jag Linda här på lunch o fika. Vi hade jättemysigt! Pratade om allt mellan grav.krämpor till om man ska ha lufthjul på barnvagnen eller inte. Och skrattade gott åt grejer vi sa. Gud va gott det är med ett riktigt garv ibland. Nä,d e inte jag som bloggar...(Man kan ju nästan tro det,hihi)ha d bäst alla i familjen! Kram från "tjockisen" ;-)

2007-03-11 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback