Final i melodifestivalen

Melodifestival. Final.

Vem vinner ikväll? Det enda man kan vara säker på är att man inte kan vara säker på vem som vinner. Jag tycker inte om att spela och tävla. Brukar säga att jag hejar på den som vinner, men ikväll håller jag på The Ark. Jag är ingen stor fan av The Ark, men just The worrying kind tycker jag är en härlig låt. Vidare så gillar jag Måns Zelmerlöfs Cara Mia. Trallvänlig.

Enligt GP inleds festivalen med Carolas Evighet i en lågmäld coverversion. Den ska bli spännande att höra.

Ciao





  

Kommentarer
Postat av: Ludde

Grattulerar! Du fick din önskan uppfylld. The Ark vann. Orkade du iväg, eller satt du hemma och tittade på programmet?

2007-03-11 @ 00:38:27
Postat av: Annelie

Tjohooo!!! rätt låt vann!!! Finland nästa för The Ark!
Stackars dig Ulla som e sjuk, du kändes lite frånvarande under festivalen, skynda dig att bli frisk, på tisdag e de ju bio!
Ps, om du ser detta Ludde, så tusen kramar rill dig

RÄTT LÅT VANN!!!!!!!!!!!! TJOHOOOOOOOO!!!!!!

2007-03-11 @ 03:52:29
Postat av: Ulla

Ludde. Jag gick ner till grannen och såg finalen. AnneLie var också med. Hanna tyckte att Måns borde ha vunnit. Jag röstade både på The Ark och Måns.

AnneLie. Det är klart jag är frisk på tisdag. Vill inte missa förhandsvisningen av Music and Lyrics

2007-03-11 @ 11:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback