Goda nyheter

Yippie! Hurra! Fantastiskt! Nu undrar ni nog vad som är så bra. Jo,...vi har fått tillbaka pengarna från Fly Me. De trodde jag var helt förlorade i konkursen. Det sker under. Gud, vad skönt det känns. Nu kan jag lägga de pengarna på skor istället (fniss). Jag hörde en fågel viska att i närheten där vi ska bo finns det skofabriker med många och billiga skor. Ett paradis för undertecknad!!!

Idag ska AnneLie och jag på Asia Spa i Varberg. Vi arbetar i en stadsdelförvaltning som har en fantastisk Fritidsförening, som alla som arbetar i Örgryte automatiskt är medlem i. Fritidsföreningen arrangerar resor och olika aktiviteter till bra priser. AnneLie och jag har rest med dem förr. Vi har bl.a. varit i Köpenhamn och Skagen. Idag är då dags att göra Varberg osäkert. Vi ser ut att få en underbar helg. Vi ska njuta av lugnet och det, som ser ut att bli, fantstiska vädret. De har lovat sol och +15 grader. Kan livet bli bättre?








"Jag tänker inte på allt elände som har varit utan på allt det underbara som skall komma"   

Kommentarer
Postat av: Jonas

Underbart! Önskar dig en riktigt trevlig helg!

/Jonas

2007-03-24 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback