Kul fest

Tack AnneLie för schlagerfesten igår. Det är SÅ roligt att dansa, sjunga och tramsa. Det gör vi om en annan helg.  AnneLie hade dukat upp ett helt bord med allehanda godsaker: oliver, tapenade, crostini, brieost, grönsaksfat, olika dippar etc. Det var fantastiskt gott!

Klockan 20 samlades vi framför tv:n för att rösta fram våra två favoritet från Andra chansen till finalen i Goben nästa vecka. Det var Sonja Ahlén och Sanna Nielsen som knep de platserna. De funkar för mig, men jag tror att The Ark vinner finalen. Även om jag hör att många tror på Sonjas låt. Ja, ja vi får se hur det går.

Tack Helene för att du var så snäll och körde tre vändor till Halta bara för att vi skulle slippa gå. Du är bäst!

Nackdelen är ,som jag skrivit förr ,att det är lite segt dagen efter och att det tar längre tid att återhämta sig. Fast idag ska jag ut på en promenad i eftermiddag och inte göra som förra söndag då jag låg i soffan hela dagen. Annars blir det en lugn och skön söndag.

Sitter och tittar på Vasaloppet  och kan inte annat än beundra dessa flera tusen människor som gör detta frivilligt. Ludde har kört Vasaloppet och för honom tog det drygt 9 timmar, men han kom i mål. Hurra!

Kärlek

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, Bästaste Ulla, de e kul med schlagerfest, blivit en tradition som kommit för att stanna! Nu hoppas vi på att rätta låten vinner på lördag, alltså The Ark, el kanske Andreas....el kanske Sarah, spännande blir de iallafall!
Puss på dig :)

2007-03-05 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback