Som vanligt

Idag är allt som vanligt. Jag är tillbaka. Frisk och kry. Och Ludde är hemma.

Det som är skrämmande hur fort kroppen tappar muskler och kondition. Jag tog en promenad igår efter en knapp veckas sjukdom och idag har jag världens träningsvärk både här och där. Kroppen är till för att användas. Det är ett som är säkert. Jag gick Sävedalen runt. Jag hade en baktanke med det för min favoritaffär i Sävedalen är Gullhönan och där brukar jag slinka in om jag "råkar" gå förbi och köpa smycken från Pilgrim som de säljer där. Igår var inget undantag. Jag tyckte att det varit lite synd om mig eftersom jag varit sjuk och var värd något nytt. Det blev en ring.

Tre bra saker som hänt idag:
Underbart väder
Varit ute hela dagen
Promenerade till jobbet. Härligt!

Klockan 21.00 är det säsongspremiär av Grey´s Anatomy. Dubbelavsnitt. Hurra! Just nu världens bästa tv-program och det är det inte bara jag som tycker: Tidigare i år vann sjukhusserien en Golden Globe Award som Bästa Dramaserie och i december utsåg inflytelserika amerikanska nöjestidningen Entertainment Weekly skådespelarna i serien till årets nöjesprofiler 2006.

Igår var jag på förhansvisningen av Music & Lyrics. Premiär 16 mars. Det är en måbra-film. 
På 
www.sf.se står det att läsa om filmen:
Alex Fletcher var popstjärna på 80-talet, men är hopplöst ute idag. Han får en sista chans att blåsa liv i karriären när han erbjuds att skriva en hit till det nya popundret Cora Corman. Det finns bara två problem. Låten måste vara färdigskriven på fredag. Alex har aldrig något vidare på att skriva texter. Då dyker Sophie upp. Det är hon som vattnar Alex' blommor på kontoret. Och hon sprutar ur sig texter som ingenting.

I rollerna bl.a: Hugh Grant, Drew Barrymore m.fl.




"Bara de som vågar misslyckas stort kan lyckas stort"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju en hejare på att blogga. Hinner ju inte med att läsa allt här. :) Skönt att du är frisk igen.

För egen del tycker jag att Magnus Carlssons låt var en av de bästa i år. Förstår bara inte hur han kunde åka ut, medan Anna Book kom till final. Hjälp!

Kram, Jonas.

2007-03-15 @ 20:00:36
Postat av: Annelie

Håller med Jonas! Magnus Carlsson klart bäst!
Im gona live forever!!!

Kramizar Annelie

2007-03-16 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback