Trött på att vara sjuk

Jag är fortfarande sjuk, men jag blir så trött på att bara vila. Försöker skriva några rader. Tro det eller ej, fast jag inte varit utanför dören på två dagar så händer det saker. Det jag vill säga att det är härligt med vänner som hör av sig på ett eller annat sätt för att de bryr sig om att jag är sjuk. Tack!

Idag ringde en telefonförsäljare. Hon pratade på om vad mitt bidrag skulle kunna göra, bla, bla, bla. Plötsligt kom jag på att jag är med i Nixregistret och då har hon inte rätt att ringa upp mig. Jag frågade henne varifrån hon fått mitt namn. Hon kunde inte svara på det och då sa jag att jag inte var intresserad. Jag tycker verkligen inte om dessa telefonförsäljare. Blä!!!

Om ni vill spärra er telefon från telefonförsäljare gå in på 
http://www.nix.nu/. Jag kan inte säga att de slutar ringa helt och hållet, men de är skyldiga att kontrollera registret innan de tar kontakt.

Ludde ringde. Linjen var urdålig, så jag hörde typ vart tredje ord, men det var härligt att höra att han mådde bra. Han kommer hem på tisdag. Längtar!



Kram 






Kommentarer
Postat av: Eva-Britt

Hej!
Roligt att du har skrivit igen. Hoppas då att influensan och huvudvärken är lite bättre.I morse när Anton vaknade gick Kent upp. Jag blev efter en stund serverad kaffe o GP på sängen. Härligt!
Hanna Anderssons krönika (på insidan av två dagar)hette just "Att blogga eller inte". Då tänkte jag direkt på dig och hur inne du är!!!
Nyfiken fråga, men var är Ludde egentligen??Urskogen eller ??? eftersom teleförbindelsen var så dålig???
Heja The Ark ikväll!(tror jag) KramarE-B

2007-03-10 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback