Fullt upp

Tjejmiddagen (med tjejerna jag gått förskollärarutbildningen med) igår blev som vanligt en trevlig kväll med mycket prat och skratt. Tack Annika, Elisabeth och Carina. Vi ses i september. Familjen hade flytt fältet. Sonen var hos en kompis i Bergum och mannen var ute med sitt jobb.

Idag är det Liseberg som är på tapeten. Luddes syster fyller 50 imorgon. Hurra!!! Det vill hon fira med sina nära och kära på Liseberg idag och imorgon med ett restaurangbesök på Bamboo. Jag känner redan hur mätt jag kommer att bli. Puh! Jag gillar Liseberg. Inte så mycket för attraktionerna utan mer för nöjet att se på alla människor. Det är inte klokt egentligen, men det finns ingen som är den andra lik. Det är ju ganska fascinerande när man tänker efter.

Ha en bäst dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback