Dåliga kläder

Sitter med en kopp kaffe vid frukostbordet. Det är mörkt ute. Regnet slår mot fönsterrutan. Det känns att hösten med regn och rusk är över oss. Hade tänkt cykla till jobbet idag, men helt plötsligt så är det inte så lockande. Fast som man säger...det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... Ja, ni läste rätt...jag ska till jobbet. Så här på morgonkvisten känns det ok. Berättar mer ikväll. Senare idag ska jag till hjärnskrynklaren och försöka få hjälp med att lyfta fram och sätta ord på vad och hur jag känner mig. De mötena är otroligt jobbiga, men fantastiskt befriande. Jag lär mig mer och mer om mig själv och vad som är viktigt för mig i livet. Heja mig!

Önskar Er en lugn och skön dag!     

Kommentarer
Postat av: Marina

Jo det kan vara lite läskigt ibland men det är det jag tycker mest om ;) Läskiga saker får man (eller jag) en sån kick av att kolla på när man vet att det inte är på riktigt :)

Postat av: Sari

Det är nyttigt att lära sig mer om sig själv...något jag skulle behöva göra själv. Förstår mig inte på mina "up´s and down´s" ibland. Hmmm.

2007-09-10 @ 09:27:25
Postat av: Malinbayard

Vilka vackra foton du har här!
En fröjd att se.

2007-09-10 @ 11:59:58
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Salme

Säkert jättenyttigt...Om man får bättre självförtroende så skulle det vara något även för mig. Lycka till!

2007-09-10 @ 13:35:31
Postat av: uffe

regn är inte dirket världens bästa väder att cykla i nej...

2007-09-10 @ 18:40:55
URL: http://uffepuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback