Klapp på axeln

Grattis Stina på födelsedagen. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Jag är värd en klapp på axeln *fniss*...nu har jag varit duktig...jag har diskat, städat toaletten (det tråkigaste som finns) och så håller jag på att tvätta. Det ni... Det är inte så att mannen tycker att jag ska vara sjukskriven, men det har sina fördelar...jag diskar och det är egentligen hans uppgift så han njuter i fulla drag av en diskfri period. När vi renoverat köket kommer vi att ha en diskmaskin. Hurra!!!

Vår kylskåpsdörr har provisoriskt kommit på plats, men...det låter som om den ska falla isär varje gång vi öppnar den, så det känns inte helt säkert, men...livet ska väl innehålla en viss mått av spänning...har jag hört. Hjälp!

Idag ska jag in till stan. Fika med bästa kompisens lillasyster. Hon är på besök i den stora staden. Jag har två favoritfikaställen i stan Vanilj kafé och bar och Brogyllen. Idag blir det Brogyllen.

Ha en bäst dag och kom ihåg att njuta av livet...

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för att du lade en röst på min bild!
ha det bra
kram lisa

Postat av: Anonym

Hej, och tack för dina ord! De hjälper på min väg! Verkligen! Du har underbara foto inlagda! Pia

2007-09-06 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback