Vilka dagar...

Vackra saker och vackra miljöer ger ro i själen.
image79
Sjön låg spegelblank och dimman strök utefter vattnets yta...sååå vackert.

Det är kul när man stannar och fotar för människor som ser en tittar lite extra och funderar nog både en och två gånger på vad man kan tänkas fotografera. Det var en dam vid ett tillfälle som stannade och frågade vad det var för vackert jag försökte fånga. Jag sa att det är inte alltid jag vet förrän jag kommer hem och ser bilden på dataskärmen. Jag är inget fotoproffs, men ju fler bilder jag tar desto mer lär jag mig hur jag kan tänka för att fånga BILDEN. 

Nu ska jag iväg och fika med AnneLie. 

Kram, kram!!! 


Kommentarer
Postat av: Miia

Taaaack :)
livet är allt bra underbart ibland!
trevlig torsdag!
kram

Postat av: Erika

Det är roligt att gå kurser tycker jag . Och hälsokursen är intressant.
Jättefin bild!

2007-09-13 @ 15:17:45
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: mona

Hihi...kul det där..när folk undrar då man är ute å fotar..Igårkväll stannade en äldre man som som var på joggintur..jag stod å fotade får i motljus......han tog mig på axeln å sa...-du..det där blir nog ingenting...är det inte bättre från andra sidan ängen...tyckte jag var gulligt! Värre är det ju då man fotar något som inte syns...känslan alltså...då känner man sig lätt knäpp då man står där å folk som går förbi förtvivlat söker med blicken efter det tänkta motivet...som man inte alltid ens själv hittat ;-)))
Ha en fin dag..nu ska jag fixa middag..känner mig lite piggare från förkylningen...skönt!
mona//

2007-09-13 @ 15:19:00
URL: http://www.mgobilder.blogg.se
Postat av: Salme

Det är du visst. Man bara väntar på mer och mer och mer.Du överraskar varje gång. Grannarna här hemma undrar säkert varför den tjocka granntanten ( jag ) har plötsligt börjar krypa på alla fyra vid vägen...
Tack Ulla. Mitt liv har fått nytt innerhåll och det var det jag behövde. Soliga och tacksamma hälsningar Salme

2007-09-13 @ 17:00:42
Postat av: Maria

Otroligt vacker bild, lite mystisk.

2007-09-13 @ 19:33:15
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Sari

Vilken grym bild!!! Hoppas ni har det bra...tänker på er.
September-Kram!

2007-09-13 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback