Zits

Tekniken har gått framåt. Tack och lov! Men ibland går det kanske lite för fort? Man hinner knappt köpa någon teknikpryl förrän den i nästa stund är omodern.

Seriestrippen Zits 16 september 2007

Tonårssonen: Den här mobilen är värdelös. Den har inte ens någon kamera.

Kompisen: Men den kan ta emot bilder och den har bluetooth.

Tonårssonen: Varför tillverkar nån en mobil utan kamera?

Kompisen: Min har video och mp3, men jag funderar på att byta upp mig.

Tonårssonens pappa: När jag var grabb hade telefonerna sladd och telefonnumren bestod av fyra siffror.

Tonårssonens mamma: Shh! Du skrämmer barnen.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Tsssssssssssssssss.. ja du visst är tekniken i ögonfallande i vår tid.. har man inte det senaste, i alla fall bland ungarna, så är man helt ute och cyklar.
Natti denna söndag som har gått ur tiden för en haöv timme sedan:-)

Postat av: Salme

Tyckte jag köpte min mobil typ igår...En Nokia 3310 men med närmare eftertanke, så var det nog inte riktigt så...

2007-09-17 @ 07:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback