Uppdatering

Nu ska vi se om jag kommer ihåg vad som hänt sen sist

1. Diggilooshowen var superduper.
Som vanligt. Det var 4:e gången jag såg en Diggilooshow.
Regnet lurade kring hörnet, men höll sig borta under själva showen.
Sånt kallas väl timing?

2. Sonens besök på amerikanska ambassaden i Stockholm...
...inför visumansökan gick som det skulle.
Fast lite läskigt var det att släppa honom in till ambassadområdet.
Vi var de enda, som kände honom, som sett honom gå in genom porten.
De hade honom och hans pass.
Vem skulle trott oss om han "försvunnit"?
Konstiga tankar man kan få.   
Nu är alla papper klara inför hans resa till USA.
Det vi nu väntar på är vilken värdfamilj han får.
Vi känner oss förvånansvärt lugna.
Förmedlingen har hela tiden präntat in att vi ska förvänta oss en sen placering.
Det går fem avgångar till USA i augusti och på en av dem ska sonen vara med på.

Tack C för att vi fick sova hos er! Love!!!

3. Vi har varit på bio
Sex and the city
Bra, men lite för lång  2, 25 tim.
Det är väl bra att man får valuta för pengarna, men... 

Nu ska jag njuta vidare av semestern.
Jag är som gjord att vara ledig *L*

Kram till Er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha ja hur ska jag ta det? Ja här ändras inte mycket .Birsta är ett toppenställe.Färden går dit snart:))

Postat av: Camilliondollar Baby

Låter som en bra vecka!



Själv börjar jag min semster nu.



Ha en skön dag!



Kram

2008-07-12 @ 10:49:55
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Tessan

Lite för mkt marknadsföring av de stora varumärkena. Och lite väl lång, samt att jag saknade de "klockrena" kommentarer som är i serien.

Dock förvånad över första ½ tim.de sista jag hade räknat med var att sitta tårögd.

Ha en underbar helg :)

2008-07-12 @ 11:37:20
URL: http://guapo.blogg.se/
Postat av: Helena

Trevlig vecka. Ska nog passa på att gå på bio endera dagen. Det låter alltid så trevligt när du berättar om dina biobesök.

2008-07-12 @ 12:02:42
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: My

Hur länge stannar han i Usa då? Spännande för honom..

Och njut av din ledighet! Kram

2008-07-12 @ 12:29:18
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: nilla

Tackar det är lite roligt man kort på äggen och nu på nykläckta hoppas att man hinner få när de ha rpäls på sej...ha de bra

2008-07-12 @ 12:49:22
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Fru Styhr

Hej Ulla. Det var så härligt att ha er här.



Det blev en tråkig födelsedag för lennart. Hans mamma blev akut dålig och inskickad till sjukhus. Vi släppte allt i stugan och åkte till stockholm, men hennes liv gick inte att rädda. Nu sörjer vi men är tillsammans hela familjen och pratar mycket om det som hände- Åkte tillbaka till stugan och försöker samla oss.. Ha det bra. Och välkomna tillbaka. Kram carina

2008-07-14 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback