Bokat och klart

Nu är allt bokat och klart inför Stockholmsresan
Tågbiljetter. Vi avgår 18.07 och ankommer Stockholm 22.53.
Hjälp...Hur ska jag orka hålla mig vaken SÅ länge *L*
Jag som gärna lägger mig senast... och då menar jag senast 22.00

Btw (By the way)... Ni har väl hört varför vi inte har någon tv i sovrummet?
Jo, mannen menar att om vi skulle ha det så skulle jag lägga mig redan klockan 18 *L*
Tänk vad skönt det vore att göra sig färdig inför natten och skulle jag mot förmodan somna...
...så skulle det inte göra något eftersom jag redan vore färdig för natten
Det är det här mannen är rädd för...och så rätt han skulle få! *L*

Vi åker hem 13.07. Vill inte komma hem alltör sent på kvällen.
På föreställningen Blommor av Stål har bästaste A fixat bra biljetter på rad 6.
Inte för nära och inte för långt bort.
Med andra ord...perfekt! 





 

Kommentarer
Postat av: Fru Styhr

Vi får planera vår lördag väl så vi hinner med att både shoppa, äta och se teater. Vi går upp tidigt och planerar aå vi kan vara inne i stan hela dagen. Äta och vila på något mysigt ställe innan vi laddar för teatern.

Ni är SÅÅÅÅÅ välkomna. Kram Carina

2008-11-05 @ 10:36:08
Postat av: Åsa.S

Det låter rätt så lockande att kunna lägga sig vid 18-tiden... hur pigg skulle man inte vakna då nästa morgon?!

Fast man skulle ju inte få mycket gjort inte...

Ha en riktigt fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback