Sonen...

...gillar inte att shoppa, (inte den sonen jag känner) men
häromdagen läste jag hans reseblogg
och gissa vad han hade gjort?
Jo...shoppat!!!
Fast shoppningen var nära på att bli inställd.

God morgon, god morgon.
Eller, någon god morgon var det inte. =/
Vaknade upp med diarré...
Great, det blir väl till att stanna i sängen hela dagen och hoppas man blir bra till söndagen.

Men så blev det inte,
det var bara att fråga "mamma" Leigh,
och vips hade hon tagit ut några rosa tabletter som var helt fantastiskt bra! =O
Jag vill verkligen inte veta vad som var i de,
men efter 20 minuter var allt som vanligt igen,
och jag var redo för shoppingen som vi hade planerat.

Så vi gav oss iväg (det var bara jag och Leigh, eftersom alla andra var borta),
till Janesville för att shoppa kläder, och gud vad jag älskar Amerika. =D
Deras kläder är så äckligt billiga. =P
Jag köpte 3 par byxor och en skjorta,
och jag betalade 35 dollar för det!
Säg att dollarn ligger på 7 kronor, då blir det typ 250 kronor!
Det är helt insane! =D Jag är glad att jag bara åkte över med 1 väska. =P

Jag vill inte heller veta vad det var i de tabletterna...
...eller det är kanske det jag vill.
Fast det går inte att vara orolig...
måste kunna lita på att familjerna som blivit utsedd att ta hand om en utbytesstudent...
...är noga utvalda.
Och det vet jag att de är, men...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Dom tabletterna skulle jag med vilja ha:)) Skönt att höra sonen har det bra!

Postat av: Jeanette

Dundermedicin verkar det ju vara hur som helst :)

Ha en bra dag!

2008-09-16 @ 08:21:05
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Soffie

wow vilka mirakelpiller,vilken tur att han blev bättre av dem.

va härlig mamman i familjen verkar va som gör det så trivsamt för din son,skönt för dej

hoppas din dag blir jättebra!!

2008-09-16 @ 08:51:45
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Malin B

Säg som det är: Mamman vill ta hand om sonen själv! ;)

Fast en klok och sund mor som litar på familjen där han är.

Krumelurpiller? Någon form av... "Jag vill bliva frisk sa man nog!" ;)

2008-09-16 @ 11:38:55
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lena

Han har oanade talanger, sonen din!

Ha en bra dag!

Kram!

2008-09-16 @ 12:09:12
URL: http://yran.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej! Har suttit o läst inläggen från sonen (genom dig) och måste säga Vilken duktig grabb! Han kan ju uttrycka sig i skrift så man verkligen förstår hur han har det! Toppen! Men nog måste det kännas konstigt för dig och maken..."ler"

Och att åka bort över nyåret, det var ingen tokig idé

Mycket du har på gång..Kramen

2008-09-16 @ 13:42:35
URL: http://paulaz.se
Postat av: Inger Maryissa

Sonen din verkade vara mycket nöjd med shoppingen och så bra priser.

Men kan tänka mig att du funderar över vad som fanns i de rosa tabletterna.

Som mamma blir man ju orolig när man inte alltid kan ha kontoll på en del saker,

men som du skriver, man måste ju lita på att familjerna som blivit utsedda att ta hand om studenterna är noga valda.

Men det är säkert inte lätt att undvika att oroa sig i alla fall.

Kram

2008-09-16 @ 14:43:37
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback