Utmanad

Camilliondollar Baby har utmanat mig

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Nej, men jag tycker han är lång

Vad har du för relation med nummer 20?
Mannens moster

När ska du träffa nummer 30?
Grannens flicka ser jag varje dag

Är nummer 18 söt?
Visst är han. Är bara lite för ung.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
En glad och pigg tjej

Gillar du nummer 14?
En arbetskamrat jag kan ringa och få hjälp av när de administrativa uppgifterna är svåra

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Jajamänsan, det är svärmor. Hon var här och plockade plommon förra veckan.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Aldrig. Är en kontakt jag egentligen ska radera.

Är du nära vän med nummer 23?
Nej, det är Euro Kundtjänst

Har du gått på bio med nummer 4?
Aldrig

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Jajamänsan, det är grannen

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Blommor

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Helt ok. Bästa kompisens mamma 

Vad har du och nummer 24 för relation?
Min svägerska.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Fika

Vad är det bästa med nummer 8?
Diskussionerna

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ibland

Det var mycket bläddrande i telefonen...

Jag utmanar alla som har lust!

Kommentarer
Postat av: Nilla

ha ha den var ju rolig,,,men mitt humör gör nog att jag backar utmaningen...fortfarande rosenrasande och det kommer nog inte att lösa sej hur lätt som helst...kram

Postat av: Petra

Absolut snart fredag! Hurra!!!

2008-09-16 @ 21:57:01
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon!

2008-09-17 @ 05:44:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback