Nu har jag...

...skickat ett mail till Blogg.se
Eftersom flera av mina inlägg inte gått att kommentera, så...
...har jag bett dem om hjälp
Kan inte sitta här ensam på min kammare och klaga på Blogg.se...
...utan att försöka rätta till det

Idag är det lördag
(hahah...om nu någon inte visste)
Jag vaknar till ett gråmulet Göteborg
Det ligger lite snöslask på marken, som kommit under natten

Jag ska klippa mig (och noppa/färga ögonbryn) klockan 10.00...
...och eftersom min frisör har sin salong nära "vårt" frukostcafé...
(och eftersom vårt kylskåp ekar tomt. Jag förstår inte vem som hela tiden äter ur det *L*)
...så ska mannen och jag äta grötfrukost på Torps Café
Annars blir här en lugn dag/helg...tror jag
Mannens kollega frågade igår om helgen och mannen svarade att"
"Jag har inget bokat,...
...men frågar jag min fru så brukar hon alltid ha någon (flera) reservplan(er) i bakfickan"

Önskar Er en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback