...och jag som skulle ta det lugnt

På jobbet har vi som tradition att fira in början på semestern.
...på en krog nära oss

I år var inget undantag

Stackars discjockeyn
Han ville spela tung och svår musik
...och det enda vi önskade var schlager
Han kapitulerade!
Vi fick vår schlager
...och vi dansade, dansade och dansade hela natten lång
...och svetten den lackade.

Hjälp!
...och jag som skulle ta det lugnt

Och inte blev det bättre av att vi ibland höjde våra glas och skrek:
Semester!!!

Av hänsyn till omgivningen visas inga bilder från gårdagkvällen
Även fast jag vet att vissa gärna hade varit med på en bild
Jag nämner inga namn David *L*

Tack för en underbäst kväll flickor och (David)

Önskar Er alla en härlig semester!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie gästbloggaren

åh jag har lite skallebank!! men inget som inte en treo trollar bort! :) vi ses i eftermiddag, kram min vän

SEMESTER!!!!!!!

2009-07-04 @ 11:52:31
Postat av: Annelie gästbloggaren

jag har skallebank! men inget som inte en treo trollar bort!! vi ses i em, kramelikram

2009-07-04 @ 12:01:46
Postat av: Annelie gästbloggaren

Konstigt! första kommentaren syntes inte å nu kom båda!! jaja!! SEMESTER!!!!!!

2009-07-04 @ 12:03:01
Postat av: Malin

Låter störtskönt!! Själv måste jag härda ut en dag till innan det är SEMESTER igen, lite längre denna gång.

Postat av: David

SEMESTER!

Tack alla kärringar för en rolig afton det var faktiskt skitkul!



semester och det är vi värda!



NJUT NJUT NJUT!

jag säger som den amerikanska politikern "Paul Tsongas" INGEN HAR NÅGONSIN PÅ SIN DÖDSBÄDD SAGT ATT "JAG ÖNSKAR ATT JAG ÄGNAT MER TID ÅT JOBBET"



Nä nu ska jag återgå till mitt jag är nämligen fullt upptagen med att lata mig



Tack och hej!

2009-07-04 @ 12:50:50
URL: http://www.youtube.com/watch?v=MAe_w9a_IN8
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig semester!



Nu är jag hemma igen från Turkiet. Resan har varit underbar, men det är skönt att vara hemma.

2009-07-04 @ 19:26:16
URL: http://junitjejen.se
Postat av: marie

så ska det vara när man är ute, man ska ha skoj =)

2009-07-04 @ 20:35:55
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Maria

Ni verkar haft en rolig kväll, vad kul !

Jag älskar att dansa...



Min semester började igår och det känns underbart, grattis till din semester :-)



Må så gott !

2009-07-04 @ 20:36:20
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: sabina

SEMESTER!! ja det skrek vi ett par gånger(?) under kvällen. Ni é sååå roliga att "hänga" me!=) och till dvid: tyckte det var synd att du åkte hem så tidigt! du skulle vart kvar=) puss till alla goa!

2009-07-04 @ 21:18:18
Postat av: soffie

ha en underbar semester,

å guuu va roligt ni hade det!

kram

2009-07-04 @ 22:16:43
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: David

sabina !

Vem är "dvid" låter som en japansk tamagotchi som hakat upp sig...

Nä men det stämmer blev lite tidigt men men...

2009-07-04 @ 23:29:11
URL: http://www.youtube.com/watch?v=VJywyL2x5FA
Postat av: sabina

sorry DAVID!!! blir lite fel ibland;)

2009-07-06 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback