Härliga dagar

Det blev ingen häst
På Kiviks marknad
Vad bidde det då?
Det bidde ingenting
Inget materiellt, men väl minnen att ta till mitt hjärta

Jag kan säga
Vi var inte ensamma på marknaden


Nu kan jag bocka av Kiviks marknad på listan
Listan på saker jag vill ha gjort innan jag dör

Kiviks marknad i all ära, men... Kiviks hamn

Wow!!!
 
En fantastisk kväll
Magisk känsla
Me like


Jag lämnade ifrån mig kameran ett kort ögonblick
(Ja, jag vågar det också...ibland i alla fall *L*)
Detta blev resultatet
Fantastiska modeller


...och en fantastisk fotograf



Jag har alltid trott att Skåne är platt
Så fel man kan ha
Så mycket som jag har klättar de här dagarna har jag inte klättrar på länge
Jag återkommer om det

Önskar Er en skön dag!



Kommentarer
Postat av: Anna dansar in..

Aha..du hade inte varit där i Kivik innan..mmm jo men du magiskt är ordet och då menar jag inte marknaden..utan hela landskapet..du vet marknader är ingenting för mig utan det är naturen och en o annan liten go' butik som tilltalar..alltså den där fotografen vilken jag tror är sonen är ju en fena på att få till det..härligt underbäst..:)

Postat av: Anna dansar in..

Och jo men .. du..jag ska tänka på dig på er idag hoppas ni får en fin stund på Vinga att vädret är med er och att det inte blåser för mycket..massor av kramar från Anna. (Hur kunde jag glömma det nu då..det var väl alla dina fina bilder som gjorde mig yr..)

2009-07-16 @ 09:11:26
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: mimmi

hej:)

det var riktiga mysiga bilder man fick se idag:)

och ni set ut att ha haft fint väder också..inte dåligt:D

Ja jag har nog också nog med en dator men detta erbjudande var så bra att jag nappade på det:)

och det är den lilla bärbara med mobilt bredband jag sitter vid nu och jag får säga att än så länge så är jag väldig nöjd..och baatteriet har hållit jätte länge ..vilket är en bra förutsättning om man skall ha den med sig..men eftersom jag är lite sjuk(tyck synd om mig) så har jag den så lång med mig in till sängen i alla fall:)

kram

2009-07-16 @ 17:17:02
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback