Artister på Liseberg

Nu har en underbar tid börjat
Liseberg har sedan en tid öppnat
Jag åker inget...är liiite höjd-fart- och snurrrädd
Men jag gillar att gå dit och lyssna på 
...alla artister som är inbokade
Många är de
Det är bara att välja och vraka
Det erbjuds artister och musik för alla smaker

Igår var det Markolioos tur
Han är en artist med självdistans
Han verkar ha roligt på scen
...och det smittar av sig


Vi är bra på att klappa händer

Vi vill visa vårt stöd att vi gillar det vi hör


Vi sjöng oss hesa i
Ingen sommar utan reagge
Sommar och sol
Millenium 2
Mera mål
Värsta schlagern

Det är konstigt
Men vissa texter fastnar

Jag erkänner
Det gungade lite i knäna också
Men bara liiite


Kommentarer
Postat av: Salme

AHAA! Var du DÄR du var?....Lyckliga du som bor breve...

2009-06-10 @ 17:48:27
Postat av: Salme

AHAA, Var det DÄR du var I LISEBERG?...Lyckans ost...du bor ju nästan breve....(så tyst i FB...Kram

2009-06-10 @ 17:56:19
Postat av: Anna

Mmm du har det förspänt du..bara kila ner till Lise och ha det..när jag var där vad det tyvärr bara skrän..typiskt..ha det ha det...Uno är bra..

Postat av: Salme

Ojdå! Var för snabb...

2009-06-10 @ 17:59:19
Postat av: jagskakrossaätstörningen

Låter som du haft det väldigt trevligt :)

Senast jag var i Liseberg var nog 8-10 år sen!

KRAM

2009-06-10 @ 19:54:44
URL: http://jagskakrossaatstorningen.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Hehehe...det låter så mysigt... Jag måste bli bättre på att gå till Liseberg....fick ju ett Lisebergskort i julklapp.....

Kram på dig

Margaretha

2009-06-10 @ 20:02:21
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Marie

Mm, men om jag ska döma från vad jag hört så kan även vi Stockholmare snart ta del av trevligheterna på Liseberg....jag tänker naturligtvis på allsången med Lotta Engberg.

2009-06-10 @ 21:59:03
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: soffie

ååå vilken bra kväll det blev,Har alltid gillat Markoolio:O)

2009-06-10 @ 22:33:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Annelie

Yes, så bra vi har de som har nära till Liseberg! Markoolio så bra, tänk att vi stod kvar i regnet!!

Nu har jag gästbloggat Ulla!!

...men du sover ju nu, så du får läsa tidigt imorg bitti när jag sover!! hahahaha

Kram Bästaste Ulla

2009-06-10 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback