Gomorron alla! ...

Gomorron alla!
ojojoj jag e allt lite seg idag, somnade ca 03.15 å nu e jag uppe å tvättar.
kompisarna å jag hade en bra dag å kväll igår
mums va vi åt massa godsaker, känner mig fortfarande mätt!
de va ju sill lunch förstås



å lite köttbullar slank oxå ner....



å förstås den egengjorda Citronsnapsen!!! :)


 
på kvällen va de grill, vi trotsade vädergudarna å satt minsann ute, för de ska man ju på midsommar!
klarade oss från regn, fast fick värma oss me filtar
grillat smakar allt bäst utomhus! :)

!



sen va de diverse lekar förstås, bl a äta godissnöre med dumle i slutet, så fort som möjligt!
hahaha så roligt vi hade..... tur man har barnasinnet kvar ;)
jag skrattade mest åt de andra!!


hahahaha
ha en fortsatt bra dag






Kommentarer
Postat av: marie

oj vad mycket gott och skoj du har varit med om =)

när du lade dej....då hade jag sovit i flera timmar redan =)

Postat av: Barnens Hjältar

Åh det ser ut som ni haft jättekul :-)

ha en fin softig lördag nu då ;-)

2009-06-20 @ 12:57:47
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: jagskakrossaätstörningen

Bra att ni verkar ha haft trevligt :)



Jag körde också den där snörleken på en fest jag hade när jag var yngre. Jag vann ;)



Kramis och fortsatt trevlig dag!

2009-06-20 @ 16:36:24
URL: http://jagskakrossaatstorningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback