Sonenmail

Som de säger i TopModel
Tyramail
Fast här säger vi Simonmail

Jag hade min första riktiga friidrotts tävling igår, och jag gjorde riktigt bra ifrån mig. =)
Jag var 20 av 39 på 55 meter, jag sprang 200 meter på 24,7 sec...
 och jag sprang 400 meter på 56 sec. Men det var läskigt efter 400,...
...för jag fick sån kramp att jag föll ihop efter jag gav staffetpinnen till vår sista löpare,
och en kompis fick nästan lyfta av mig, men jag höll min plats och vi vann loppet. =D
Så Track and Field går bara bra just nu,...
 ...även fast vissa dagar önskar jag att jag inte gått med i Track. =P

Men på tal om Track, det är en sak jag vill fråga er.
Vi har något som kallas 8 hour relay imorgon, och det är vår insamling för Track,
och vi har en Pledge lapp, där folk skriver och betalar baserat på hur många miles vi springer,
och kommer vi upp i 100 $ får vi en speciell Track and Field jacka jag vill ha,
och jag är villig att betala 100$ för den,...
...men jag tänkte ifall ni ville sponsra något för varje mile vi springer så klagar jag inte.
Så jag skriver upp er för 50 cent (4,50 kr) per miles, och vi förväntas springa 50-60 miles,
men säger ni nej så förstår jag det också, känn ingen press.
(Såklart vi inte säger nej, min kommentar)

Annars är allt bara bra, skolan flyter på och livet leker.
Börjar känna lite sorg över att tiden här snart är slut,...
...men samtidigt glad över att jag snart fyller 18.
Men du...hur elakt det är att säga att ni redan har min 18 år present,...
 ...för nu vill jag ju veta vad det är!
Vem vill vänta flera månader på att få öppna sin present?! =P

Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige.
Ska försöka ladda upp bilder och skicka vykort till folk nästa vecka. =)

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: soffie

Tack för tipset om Härlanda tjärn ska säga till syrran om det,

jag tror det lutar åt Universeum på tisdagen då vi kommer för Nellie vill se hajarna,

men på onsdagen skulle det va skoj att åka dit,är det långt från Hisingen där syrran bor?

kram

Postat av: Anna

Men vilken atlet till son ni har..härligt..klart ni måste sponsar..va..himmel så härligt.Mmmm kan tro att det är med blandade känslor det börjar ta slut med tid där borta..men härligt att få hem honom måste det ju bli..jag snackar med mina söner på skype..använder ni det med?

2009-03-29 @ 21:34:26
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! KUL att läsa om hur han har det! Inte långt kvar nu innan du får krama om!

2009-03-30 @ 05:33:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna säger god morgon..

Jepp Ulla upp o hoppa det är måndag och du måste vara pigg som en lärka nu..typ som jag..ha ha..

2009-03-30 @ 06:13:14
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 06:17:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback