Träningsvecka 6

Måndag: 8884 steg
Tisdag: 14275 steg + H2O/cross
Onsdag:18387 steg + H2O/gympa
Torsdag:14840 steg + Ugglas revy med man och vänner 
Fredag: 10825 steg
Lördag: 827 steg + baka + umgås med nära och kära
Söndag: 2466 steg + fotopromenad

Jag har tänkt
Ja, det händer *skrattar*

Hälsa är så mycket mer än bara steg och som i mitt fall H2O
Hälsa är sådant som får mig att må bra

Vecka 7 blir intensiv
Jag ska
*arbeta 40 timmar
*träna två gånger
*gå på bio "It´s complicated"
*gå på synundersökning + prova ut nya glasögon
*hälsa på syrran i Mullsjö
*bada i tunna

...och sonen den lyckosten är i Sälen och åker skidor


Kommentarer
Postat av: mimmi

OJ OJ jag blir trött bara av att läsa om vad du skall göra och vad du har gjort... Jag skall absolut inte klaga på att det är för tidigt för mig att gå upp vid 7 tiden för att kolla efter min ekorre det ser jag .. jag har ju rena lyxen mot vad du skall göra ju :)

hoppas du har haft en jätte bra Alla Hjärtans Dag :)

kram

Postat av: soffie

gu va du är duktig som går så mycket,måste skaffa mej en stegräknare för jag går ju jämt,

japp en stegräknare ska jag skaffa mej tack för din inspiration:=)

vilken trevlig vecka du har framför dej,

kram

2010-02-14 @ 22:02:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Bada i tunna!?!? Du är hurtig du!!!

Kan i alla fall meddela att jag varit på yoga nu och att det faktiskt inte var så pjåkigt som jag trodde. Ska dit igen och kolla om det kan bli nåt regelbundet.

2010-02-14 @ 22:51:48
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback