Liseberg

Hej!
Längesen sist

Nu är jag här för ett inlägg om Liseberg och JulLotta
Som ni vet så bara jag älskar att sjunga allsång
Jag sjunger hellre än bra

Inför årets JulLotta hade de infört lite förändringar
För det första så skulle det tv-sändas dock i efterhand
Jag blev måttligt road för som det har varit på sommaren så har det varit rent hysteriskt
Jag upplevde att många var där bara för att synas i tv
...och jag var rädd att det skulle bli samma sak under JulLotta
Det blev det inte...
Den andra större förändringen var att för att få en sittplats
...så behövde man hämta ut en sittplatsbiljett innan programmet.

Man fick bara ta två biljetter/person
Det betyder att en person inte kan hålla flera sittplatser





När man fått sina biljetter så kunde man titta på kartan var man skulle sitta




Det roliga med allsången är att det finns möjlighet att hitta nya vänner
Stefan är en sådan vän som vi lärde känna i somras


Liseberg är trots mer än allsången
...även om jag oftast är där bara för att få sjunga

Ta t.ex Jul på Liseberg
Som ni ser så har vi ingen snö alls i Göteborg
För tillfället känns det mest som om det bara regnar och stormar





Vem vill ha en liten... *harkel, harkel*... kanelbulle?


Visst finns det möjlighet att åka karuseller även vintertid,
...men de flesta attraktionerna har julledigt


Over and out för denna gången


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Underbara kanelbullar!! Undra om dessa förändringar också kommer att ske under sommarens allsång.

Postat av: My

Ser så mysigt ut! Säger varje år att vi ska åka till jule-liseberg men det bli ju aldrig av!!!!

2011-12-18 @ 15:30:08
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: malin

Jag tycker det verkar mysigt där trots snöbrist! Kram o godjul på dig Ulla!

2011-12-18 @ 16:40:42
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Lena

Tyvärr tycker jag att julstämmningen inte kommer till sin rätt utan snön. Men ni hade det ju bra och fint ändå.

//Lena

2011-12-18 @ 19:10:51
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Alba

Roligt att de dig igen!



Alba

2011-12-19 @ 12:23:21
URL: http://absolutalba.blogg.se/albasjul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback