Spanienresan. Mycket av allt

Vilken vecka det varit. Spanienresan. Helt underbar!!! Tack alla ni som var med. Det blev som jag tänkt mig. Mycket sol. Brände mig första dagen. Inte smart. Satt vid vattenbrynet och tänkte inte på att tiden gick. Resten av veckan var jag väldigt duktig med solskyddskräm.  Mycket bad. Även för en badkruka som jag. Mycket mat. Vilket innebär att jag nu är ute och promenerar varje morgon. Vi åt hos "Svensken vid hörnet" och Svensken vid havet". Är lite av en fegis. Äter gärna mat som jag känner till. Då vet jag vad jag får och behöver inte gå igång på att maten inte motsvarar mina förväntningar.

Nej, nu ska jag väcka min man. Vi ska ut och promenera. Berättar mer om Spanien en annan dag. Vill hålla er på sträckbänken.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback