Torsdag morgon

När klockan 05.51 var jag klar för att gå till jobbet. Nackdelen var bara att jag inte börjar förrän 7.15. Så vad göra? Jo, jag tvättade av toaletten, så nu är den helgfin.

Har sovit som en stock i natt. Skönt!

Skickade ett sms till MarieLovice som är på Gotland med sin syster yster. MarieLovice och jag messar varandra varje morgon för att berätta lite kort vad som ska hända den dagen. Jag är lite avundsjuk på henne för hon har gått på sommarlov och har 10 veckors semester. Tänk vad mycket man borde hinna med. Men hon brukar säga att de veckorna känns lika långa/korta som mina 4 veckor. Ska vi tro på det? Neeeeejjjjjjj. 

När jag nu tittar ut genom köksfönstret så regnar det inte. Än. Härligt så länge det varar, men jag tror jag tar med mig regnstället idag iallafall.

Ska klippa mig efter jobbet. Det behövs. Får ingen ordning på håret just nu. Klipper mig hos Kerstin på Hårkällaren och har så gjort i 10 år. 

Ha en bra dag, mina vänner. Gillar er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback