Cykeln

När jag skulle in till stan så var jag duktig och tog cykeln. En tur på ca en halvtimme. Det är lätt att ta sig till stan...mycket nerför, men...då vet ni vad det innebär när man ska hem. Kämpa, kämpa!!! Vi fikade inte på Brogyllen utan vid Kronhusbodarna. Mysigt! Innan vi fikade var jag nere vid hamnen och njöt. Och fotade lite. image58
Operahuset i bakgrunden
image60
Hamnen i bakgrunden
image61
Ciabatta med salami,brie, soltorkade tomater och oliver. Mums!

Foto Ulla

"Solen lyser. Himlen är blå. Åh, vad det är härligt att leva då"

Kommentarer
Postat av: Natta

hehe vem tycker inte om det ;P fikar ca 5 ggr i veckan själv så ;P plus att jag jobbar extra på café haha!
hoppas fikan var bra, vad blev det till fika? :)

Postat av: Ulla

Fikan blev helt suverän. Vi satt ute i solen och njöt. Jag åt ciabattan med brie och salamin och till det kaffe. I priset ingick påtår. Det är ett +

2007-09-06 @ 18:06:06
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Maria

Hej! Ja, jag läser luftslottet eller lyssnar rättare sagt på den. Jag tyckte den var bra i början, sedan är den lite seg i mitten, mycket politiskt snack, och nu på slutet är den riktigt bra igen. Jag tror problemet med boken är att den är lång och att det handlar mycket om politik och annat som blir lite "för mycket" för storyn. Men jag tycker absolut att du ska läsa den, nästan ett måste att avsluta triologin =). *hoppas att vi får veta hur det går bara* Hörde att det skulle blivit fler böcker om Stieg Larsson ej gått bort, och då är ju risken att det är ett "öppet" slut. Ha det bäst! kram

2007-09-06 @ 21:12:20
URL: http://devilsndust.blogg.se
Postat av: Cecilia

Otroligt vackra och annorlunda foton du har på din blogg. Är du fotograf till yrket?

2007-09-11 @ 15:02:13
URL: http://mittliviordochbild.blogspot.com
Postat av: Mallan

Otroligt fina foton på din blogg. Fotar du själv?
/Malin

2007-09-11 @ 18:34:45
URL: http://maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback