Tillbaka till vardagen

Idag är det dags igen
Att återgå till vardagen
7.45 sitter jag på jobbet igen
Pigg och glad som en lärka
...efter drygt fyra veckors semester
Känns helt ok i år
Ska bli skönt att göra vardag igen

Har saknat mina "tvingande" promenader på morgnarna till jobbet
För ni tror väl inte att jag fått rumpan ur vagnen
...och promenerat under semestern

Hahahahaha

Den var nästan bra *L*

Jag har ätit gott och motionerat nada
Det har inneburit en smärre viktuppgång (som nu ska bort igen)
...men gott har det varit
 ...och skönt har jag haft det*L* 

Önskar Er en go dag!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det verkar som om ni hade det trevligt i Stockholm!

Här har det inte heller varit överdrivet med motion, fast lite har det blivit. Men om man jämför med intaget av det goda i livet så kan motionen nog räknas som noll.. :o))

Ha det gott!

Postat av: Sari

Huvudsaken att semestern har varit bra och att du njutit riktigt ordentligt! (fast det vet jag att du har gjort;-) )Ses på lördag!! Ha en fortsatt fin vecka...



Kram Sari

2009-08-04 @ 14:39:09
Postat av: Åsa

Välkommen till vardagen. I min öron låter det hemskt... det är ju så skönt att vara ledig och riktigt försoffa sig.Jo nog är Stockholm vackert men det är så stort. Kan känna att efter varje gång jag varit där att jag blir snurrig i huvudet. tacka vet jag Göteborg om jag nu ska vara någon annan stans än Malmö. På söndag kommer jag och Madonna!

2009-08-04 @ 15:10:41
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmm Ulla nu är det vardag igen men lugnt så det känns nästan som semester än..jepp..nu ska vi röra på oss igen..jo men du min sista vecka har jag ägnat åt powerwalks..nu är det full fart under sulorna..

2009-08-04 @ 17:00:14
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Salme

Läste ditt inlägg här och skrattade hela vägen...du har så mysig humor...Har gjort några duktiga försök att gå ner i vikt, men det verkar vara helt omöjligt eftersom jag inte kan röra på mig så...ska gå ner halva min vikt så det så...hahaaa säger jag bara...

2009-08-05 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback