Träningen

För ett tag sen så anmälde jag mig till Midnattsloppet
Ett stadslopp på en mil
Ni (som inte har facebook) kanske undrar hur det går med träningen?
Jag har den stora äran att meddela att det går superduper bra
Sen juni joggar jag kontinuerligt två gånger/vecka
...och är nu uppe i 7 km/tillfälle
Nu ska jag helst öka farten lite också eftersom jag satt upp ett mål
Jag ska klara milen på 56-60 minuter
Det ser liiite mörkt ut nu
Men loppet går inte av stapeln förrän 21 augusti
...så än har jag inte gett upp hoppet

Sen är egentligen inte tiden den viktigaste
Det viktigaste är att jag efter flera års ryggbesvär äntligen kunnat börja jogga igen
I grund och botten är jag inget stort fan av joggning, men ni vet hur det är...
Kan eller får man inte göra en sak så vill man inget hellre än att göra det
Jag, så att säga, rider fortfarande på den känslan


Kommentarer
Postat av: Sara Ch

Heja!Heja! Det kommer nog gå superduper bra den 21 augusti:) Härligt att du både kan och får jogga nu, å ännu härligare att du faktiskt gör det också;-) Starkt jobbat!

2010-07-07 @ 11:22:56
Postat av: Sara Ch

Heja!Heja! Det kommer nog gå superduper bra den 21 augusti:) Härligt att du både kan och får jogga nu, å ännu härligare att du faktiskt gör det också;-) Starkt jobbat!

2010-07-07 @ 11:24:51
Postat av: Malin

Fasen vad du är duktig, jag är grymt imponerad :)



Postat av: Junitjej

Heja dig! Du är duktig!

2010-07-07 @ 13:09:15
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mia

Duktigt... måste kännas skönt... och ryggbesvären håller sig på mattan, hoppas jag.

2010-07-08 @ 07:10:59
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback