Barnteater

I sommar har min syster och hennes barn varit på utomhusteater


Svingelskogen


Vi kom i god tid och fick en bra plats


Vi mötte flera sköna karaktärer
t.ex Gnutte Grävling, Love Lofot, Mårre Mård, Julle Mullvad, Kurre Ekorre etc


Efter föreställningen fick alla barn (och vuxna) möjlighet att hälsa på"djuren"
Min systerson han tyckte det var lite läskigt


Jag bara älskar sommarteatrar!

I år har jag/vi bokat tre stycken
Svingelskogen (Gunnebo Slott)
Lorden i gränden (Gunnebo Slott)
Midsommarnattsdröm (Torpa stenhus)

Det verkar som det blir fler och fler för varje år *fniss*


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Spel i byxorna låter ju väldigt intressant även för oss vuxna!Haa!!



Kramen från Västanbäck

Postat av: soffie

fniss vilket roligt namn på en teater ,kunde tro det va för vuxna(min snuskiga fantasi kom fram där)

men va roligt att gå på teater med barnen,ha en trevlig helg!

2011-07-15 @ 16:07:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: maria

vad kul med teater :)

må så gott och kram

2011-07-28 @ 16:00:15
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback