Idag hände det...

...kylskåpet gick sönder!!! Jag skulle ta fram frukost. Öppnade dörren och fann mig helt plötsligt stående med den i famnen...Hjälp!!!...Ni som följt min blogg vet att kylskåpet levt på övertid. Vi hade hoppats på att det skulle hålla tills det nya kom i samband med köksrenoveringen vecka 41. Men...nejdå så väl var det inte. Vet för tillfället inte hur vi ska lösa kylskåpsproblemet, men det löser sig på ett eller annat sätt...

Här kommer ett axplock av mina favoritfoton. Även om inte alla foton alltid blir perfekta så kan de ändå vara perfekta för mig, för de kan representerar bra och goda minnen.

image38
Det är något speciellt med vilda hallon... (Hönö 2007)
image39
Omogna björbär... (en regning dag på väg till arbetet 2007)
image40
Läskande, eller?...(Spanien 2007)

Foto Ulla

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va gott me vildhallon..mmm.. :) Fina foton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback