Klänning

Vi hittade kläder att ha till begravningen. Jag, Ulla, ska ha klänning. Fattar ni... Jag har ALDRIG klänning. Fast det förstås...aldrig är ett väldigt starkt ord, som vi säger i vår familj så... det är inte ofta jag har klänning. Men det känns som en begravning "kräver" olika attribut däribland att jag ska ha klänning. Mannen hittade skjorta med manschettknappar (första paret han äger. Vuxenpoäng!), slipsnål och vit slips. Kostym har han redan. 

Kräftskivan hos brorsan igår bjöd på fantastisk goda havskräftor. Svägerskan hade slagit till med ett par extra stora kräftor till var och en och de var STORA. Mums!  

Idag vet jag inte vad som händer, men just nu njuter jag av att ligga i soffan och blogga och att titta på VM i friidrott i Osaka.  Heja Carro! Efter fyra grenar leder hon klart. Hon, om någon har en otrolig mental styrka.
 
Löwe!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback