Njuta lite extra

Mannen tyckte sushin var ok. Tyckte inte det smakade särskilt mycket. Och det kan jag till viss del hålla med om. Det är mycket smak i sojan som man doppar bitarna i. Det skickas alltid med en klick wasabi och syrran som är van sushiätare blandar i en liten klick wasabi i sojan för att ytterligare förstärka smaken. Jag tyckte sushin var väldigt god idag. Det har varit gott de andra gångerna oxå, men idag var det något extra.

Jag försöker njuta lite extra av allt som händer omkring mig nu och det hoppas jag ni alla omkring mig också försöker göra. Jag hoppas att det som hänt får mig att under resten av mitt liv uppskatta det jag har för stunden och inte hela tiden blicka framåt. Livet är det som drabbar dig under tiden som du är upptagen med att planera det.

Tänker på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback