Sushi

Nu har ännu en ny dag tagit sin början. Hoppas ni, min familj och vänner, sovit gott.

Idag har jag planer på att fortsätta med min terapi. Att baka. Favoritkocken, för tillfället, är Leila från Tv4:s "Leila bakar" och "Leilas mat". Hon har recept på fantastiskt goda muffins. Vad sägs om: Dumlemuffins, pollymuffins,
chokladmuffins, äpple och kanel crumble (muffins med smuldeg på toppen). Idag ska jag göra pollymuffins.

Syrran från Mullsjö kommer till stan. Sonen ska opereras imorgon, så då passar vi på att ses efter hans inskrivning och annat som ska förberedas. Vi ska ses i eftermiddag hos syrran i Tuve. Vi ska äta sushi. Hur många bitar ska jag köpa idag? Det blir 7 eller 9 bitars.  Mannen ska ev. vara modig idag och smaka en bit av mig. När vi köper sushi, så har vi en favorit på Magasinsgatan. Syrran från Mullsjö är vår expert på sushi och hon säger att det är bästa stället i stada.


"Det är aldrig för sent att få minnen för livet".

Kommentarer
Postat av: Sari

Tack mina underbara systrar,Ludde och Filip för en trevlig stund hos mig i Tuve. Sushin var fantastisk, som alltid!!
Var rädda om er....
Kramar!!

2007-08-22 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback